Anulacja rezerwacji dokonanej za pośrednictwem np. międzynarodowego lub krajowego systemu rezerwacji i sprzedaży - odbywa się na zasadach określonych na stronie tego pośrednika.
Anulowanie REZERWACJI dokonanej bezpośrednio w hotelu:
- Anulowania rezerwacji pobytu klient może dokonać w każdym czasie.
- Anulowanie musi mieć formę pisemną pod rygorem nieważności.
- Anulowanie rezerwacji Standardowej nie jest wymagane. Niemniej: ułatwi pracę recepcji.
- Anulowanie rezerwacji Warunkowej nie jest wymagane.
Wystarczy nie dopłenić warunku a system rezerwację anuluje automatycznie. - Anulowanie rezerwacji Gwarantowanej, czyli po wpłaceniu przez klienta zadatku lub całości należności za pobyt
W przypadku rezygnacji:
a) na 90 lub więcej dni przed planowaną datą rozpoczęcia pobytu - Antonińska zwróci wpłaconą kwotę pomniejszoną o koszta bankowe;
b) między 90 a 31 dni przed planowaną datą rozpoczęcia pobytu - w zależności od prognozowanej wartości sprzedaży Antonińska może zastosować rozwiązanie z punktu a) lub c);
c) na 31 lub mniej dni przed datą planowanego rozpoczęcia pobytu - wpłacone pieniądze nie podlegają zwrotowi = Antonińska wpłacone kwoty zatrzyma.
Możemy zaproponować klientowi, który anuluje rezerwację gwarantowaną c), inny termin realizacji pobytu w ciągu najbliższych 120 dni. W miarę dostępności wolnych pokoi. Jeśli jednak anulowana rezerwacja dotyczy terminów tzw. wysokiego sezonu - wpłacone pieniądze nie podlegają zwrotowi ani nie mogą być wykorzystane na poczet innej rezerwacji.
Zmiana terminu rezerwacji anulowanej wg punktu c) - zależy każdorazowo od indywidualnej oceny sytuacji przez Antonińska oraz możliwości dokonania zmiany. Zastrzegamy, że zmiana terminu pobytu nie może narażać Antonińska na straty, a postulat klienta zmiany terminu pobytu w żaden sposób nas nie wiąże.
Anulowanie POBYTU
W przypadku skrócenia pobytu przez klienta, hotel nie zwraca kosztów jednostronnego odstąpienia od zawartej umowy.